白云

一个人的歌单!
Fluid - Ames

nicolivia|♪:

长流不逝 无怨无悔

好sexy的声线 zzang!


Fluid

专辑:Fluid

歌手:Ames


Who has the time, to have the time

谁有足够的时间

To teach a stranger what you like?

向一个正常人植入相反的观念

Every beginner's the same

纵然每一个刚知道秘密的人反应都一样

I don't even remember their names

而我已看淡了这些声音

I had a line memorized

但脑中交错的记忆线

But it, doesn't work that way

每到这时便震动起来

I'm missing what we had

我怀恋我们曾经的美好

Wishing we could get that back

希望我们能回到过去

See me, want me, conquer

互相凝视 互相拥有

We will, see who's, stronger

最终也会看到谁先动摇

I don't need to talk you through it

我不需要你的解释

We're locked into it

因为这不是我们的错

Our love,

我们的爱

speaks like,

如同

water

清澈的细水

It's fluid

长流不逝 无怨无悔

Remember when you laid your eyes

还记得当你盈盈秋水般的眼睛

On this vast and wild land?

出现在这粗俗强硬的社会中时

All you ever wanted was me

你就是我想要的一切

As far as the eye could see

每一刻眼神交汇

The way you moved so fluently

爱意自然流动

You learned my body with your hands

你了解我的身体 我的习惯

Spoke my native tongue

温柔的触碰

And your war was won...

静静的享受

You, see me, want me, conquer

我们互相凝视 互相拥有

We will, see who's, stronger

最终也会看到谁先动摇

I don't need to talk you through it

我不需要你的解释

We're locked into it

因为这不是我们的错

Our love,

我们的爱

speaks like,

如同

water

清澈的细水

It's fluid

长流不逝 无怨无悔

I don't need to talk you through it

我不需要你的解释

We're locked into it

因为这不是我们的错

Our love,

我们的爱

speaks like,

如同

water

清澈的细水

Our love,

我们的爱

speaks like,

如同

water

清澈的细水

Our love,

我们的爱

speaks like,

如同

water

清澈的细水

It's fluid

长流不逝 无怨无悔


评论

热度(22)